ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αλλαγές / Επιστροφές

 

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier, που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας.

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και χωρίς καμία φθορά.

Τα προϊόντα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να το επιστρέψει στον πελάτη ως έχει και με δική του επιβάρυνση.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε όλα τα κοσμήματα και αξεσουάρ.

Αλλαγές και επιστροφές επίσης δεν πραγματοποιούνται σε προϊοντα που βρίσκονται σε εκπτωτική ενέργεια, προσφορά καθώς και σε όλα τα προϊόντα της κατηγορίας Bazaar.

 

Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον ακόλουθο τρόπο:

  1. A) Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας, συσκευάζετε το προϊόν που θέλετε να κάνετε αλλαγή, με τρόπο ώστε να μην υπάρχει περίπτωση πρόκλησης φθοράς, κατά την μεταφορά του.

Β) Σημειώνετε πάνω στο πακέτο την διεύθυνση αποστολής του, και κατόπιν καλείτε την courier που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ courier) για να το παραλάβει.

Τα στοιχεία που θα κάνετε την αποστολή είναι τα εξής:

My Way shoes

ΤΣΙΜΙΣΚΗ 32Α, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΚ.54623, ΤΗΛ.2310241990

Γ) Μόλις παραλάβουμε το δέμα και αφού γίνει ο σχετικός έλεγχος στο προϊόν, σας αποστέλλουμε άμεσα πίσω το καινούριο που έχετε επιλέξει. Το κόστος για την αλλαγή του, θα πληρωθεί με αντικαταβολή κατά την παράδοση του νέου προϊοντος.

 

Επιστροφή χρημάτων

 

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα γίνει ο σχετικός έλεγχος στο προϊόν, για να εξετάσουμε την κατάστασή του. Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε το ποσό στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε (Alpha, Eurobank ή Πειραιώς) εντός 7 ημερών. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.