Αλλαγές / Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier), που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας στο 2310241990.

Η πρώτη αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ, ενώ για κάθε επόμενη αλλαγή υπάρχει κόστος επιβάρυνσης μεταφορικών 5,00€.

Για αλλαγές από την Κύπρο, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και χωρίς καμία φθορά.

Τα προϊόντα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να το επιστρέψει στον πελάτη ως έχει και με δική του επιβάρυνση.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε όλα τα κοσμήματα και αξεσουάρ.

Αλλαγές, στα προϊόντα της κατηγορίας Bazaar, γίνονται ΜΟΝΟ με προϊόντα της κατηγορίας Bazaar.

Η αλλαγή πραγματοποιείται με τον ακόλουθο τρόπο:

A)Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας, συσκευάζετε το προϊόν που θέλετε να κάνετε αλλαγή, με τρόπο ώστε να μην υπάρχει περίπτωση πρόκλησης φθοράς, κατά την μεταφορά του.

Β) Σημειώνετε πάνω στο πακέτο την διεύθυνση αποστολής του, και κατόπιν καλείτε την courier που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ courier) για να το παραλάβει. Στην αποστολή που κάνετε, δηλώνετε για το πακέτο χρέωση παραλήπτη (δικής μας).

Τα στοιχεία που θα κάνετε την αποστολή είναι τα εξής:

My Way shoes

ΤΣΙΜΙΣΚΗ 32Α, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΚ.54623, ΤΗΛ.2310241990

Γ) Μόλις παραλάβουμε το δέμα και αφού γίνει ο σχετικός έλεγχος προϊόντος, σας αποστέλλουμε άμεσα το καινούριο που έχετε επιλέξει, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.

Η πρώτη αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ, ενώ για κάθε επόμενη αλλαγή υπάρχει κόστος επιβάρυνσης μεταφορικών 5,00€. Σε περίπτωση που ο αποστολέας επιλέξει, κάποια άλλη εταιρία ταχυμεταφορών, για να μας στείλει πίσω το δέμα, επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου, τα έξοδα αποστολής.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας στο 2310241990.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα γίνει ο σχετικός έλεγχος προϊόντος, για να εξετάσουμε την κατάστασή του. Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε το ποσό στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε (Alpha, Eurobank ή Πειραιώς) εντός 7 εργάσιμων ημερών ή σε περίπτωση, που η παραγγελία σας, έχει πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, η επιστροφή χρημάτων, θα γίνει απευθείας, στην κάρτα σας.

Αν κατά τον έλεγχο του προϊόντος, διαπιστωθεί κάποια φθορά, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία του προϊόντος μείον τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας (5,00€) .

Για επιστροφές χρημάτων από την Κύπρο, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφές χρημάτων, στα προϊόντα της κατηγορίας Bazaar ΔΕΝ πραγματοποιούνται.